Nyheter,  The Sims 4

SimGuruGraham kommer med en uttalelse rundt EAs stillhet

SimGuruGraham har fått grønt lys til å dele informasjon angående The Sims 4 på PC, dets nærvær på EA Play, og annen informasjon angående spillet. Hans uttalelse bekrefter at flere medlemmer av The Sims 4 PC teamet vil være tilstede på EA Play i år, og forsikrer oss om at The Sims 4 på PC gjør det «veldig bra» og fortsetter å være «den høyeste prioriteten» for Maxis. SimGuruGrahams uttalelse starter slik:

Hei alle sammen, jeg er klar over at mange i samfunnet er sulten etter en oppdatering. Jeg ønsker å kunne tilby så mye informasjon som jeg kan for å lette på anspentheten som har oppstått som et resultat av stillheten i sims samfunnet i det siste.

Jeg tror de siste offisielle nyhetene du har sett rundt hva som er på horisonten var planene for EA Play i Juni, hvor den neste Sims 4 opplevelsen vil være tilgjengelig og spillbar. Det er viktig å gjenstadfeste at dette fortsatt er sant. Medlemmer av Sims 4 mobil og konsoll teamene har allerede bekreftet at de vil møte til EA Play i år… La meg legge til dette og si at medlemmer fra The Sims 4 PC teamene også vil møte til EA Play (Beklager, men disse inkluderer ikke meg i år!) Vær trygg på at The Sims 4 på PC gjør det veldig bra og fortsetter å være av den høyeste prioriteten til Maxis, og at The Sims 4 ikke vil gå sin vei.

Så… Du undrer kanskje hvorfor jeg deler dette, og hvorfor nå? Rykter om at SimGuruene på PC teamet har vært stillere enn vanlig faller ikke på døve ører. De av dere som er aktive i online sims samfunn er mest sannsynlig klar over at SimGuruDrake, vår tidligere PC-Samfunns-Manager, valgte å forlate teamet for å  forfølge andre muligheter nylig. Som spillutviklere blir vi gitt tonnevis med frihet til å diskutere mange aspekter av våre jobber og The Sims fra et personlig synspunkt. På grunn av dette er det viktig at vi har noen i vår Samfunnsmanager rolle som kan hjelpe med å moderere vanskelige diskusjoner. De er også på frontlinjen i å dele offisielle uttalelser fra studioet. I lys av det har vi SimGuruer og PC teamet blitt spurt om å passe ekstra på hva vi deler med omverdenen mens vi venter på at rollen som samfunnsmanager igjen skal fylles inn.

Hans uttalselse forsøker også å slippe luft ut av ryktene om at EA nå flytter deres fokus bort fra PC utgivelsen av The Sims for heller å fokusere på mobil og konsollversjonen. Han reitererer at spillet fortsatt er en genuin suksess og at fokuset på PC versjonen av spillet fortsatt er like stor som alltid. Graham uttaler at grunnen til at PC spillere føler seg utelatt på grunn av mangelen på en samfunssmanager hos PC teamet, noe som tidligere nevnt leder til at Guruene har blitt bedt om å vise stor forsiktighet i hva de bestemmer seg for å dele med omverdenen. Videre i uttalelsen sin skriver Graham:

I går hadde vi et møte med hele studioet (dette er ikke noe uvanlig, bare noe vi gjør så og så ofte slik at vår ledelse har mulighet til å snakke med oss alle som en gruppe.) I og med at jeg er en som forsøker å holde meg aktiv og involvert med sims-samfunnet, altså dere, rakk jeg opp en hånd for å rette søkelyset mot hvordan vi i det siste ikke har vært like åpen uten vår samfunnsmanager, og hvordan mangelen på kommunikasjon har ledet til en generell uro blandt dere i samfunnet. Hva som ble uttallt til meg var at vi ikke skulle diskutere og debattere ryktene og spekuleringen punkt for punkt (noe jeg uansett vil anbefale å tilnærme seg med en sunn dose skeptisisme), men at vi heller skal fokusere på å reiterere offentlig delt info at ja, The Sims 4 fortsetter å være en genuin suksess, og at det er massevis å se frem til på PC i fremtiden.

Så det er det jeg ønsker å gjøre her… Denne uttalelsen har ikke som intensjon å være meg som snakker på vegne av studioet, men heller bare meg som deler mitt eget perspektiv på hvordan ting står for øyeblikket. Jeg ønsker nå ikke å snakke kollektivt for hele gruppen, men jeg vet at mange av oss som melder oss frivillig til å være SimGuruer ønsker å uttale oss når vi ser deres bekyringer. Forhåpentligvis vil du forstå at denne posten ikke leder meg til å besvare en masse aktuelle spørsmål; Det ville ikke være rett for en i min rolle å gjøre slikt. Vi ser frem til å hyre en samfunnsmanager for PC samfunnet slik at alle blir komfortable med å chatte igjen.

Mange spillere har konstatert at de er tilfredstillt av Grahams offisielle uttalelse, men andre stiller spørsmål rundt hvordan et så stort studio som EA/Maxis avhenger totalt av en samfunnsmanager for å samhandle med deres betalende kunder. Hva er dine tankner? Gir dette deg en sans for håp for fremetiden av PC spillet? Stiller dette flere spørsmål enn svar?

La oss vite i kommentarene under.

Artikkelen er hentet og oversatt fra simsvip.com

Simskrystallen ble lansert 8.Januar 2012 av Simon Ekren Gravvold, som fortsatt eier og styrer nettsidene. Etterhvert har jeg fått flere hjelpere, som f.eks Willy Halvorsen og Alexandra Ejme som begge er medeier av Simskrystallen. Om du lurer på noe eller ønsker å sende inn tips til Simskrystallen, så kan du sende det til: redaksjon@simskrystallen.no

0 0 stemmer
Artikkelvurdering
Varsle om
guest
Navnet ditt publiseres offentlig. Om du ønsker å være anonym, kan du f.eks bruke fornavn eller ett kallenavn.
Din Epost publiseres ikke offentlig. Eposten brukes for å gi beskjed om kommentaren din har blitt godkjent/avslått. Hvis du trykker på bjellen, vil du også kunne få varsel om når du har fått svar på kommentaren din.
Alderen din publiseres offentlig. Om du ikke ønsker å oppgi dette, lar du bare dette feltet stå tomt.

Vis alle kommentarer
Katrine Gloppedal
Gjest
9. mai 2018 17:01

Hei, jeg får ikke det til å laste ned The Sims 4 på min data. Hva kan jeg prøve å gjøre for å få det til?

Sul sul! Del gjerne tankene dine med oss i kommentarfeltet.x
()
Hopp til verktøylinje