The sims 4 StrangerVille – Juksekoder *Røft utkast*
I The Sims 4 StrangerVille vil du få en historie som du må følge i rekkefølgen for å fjerne de simmene som ser merkelige ut, som er besatt. Det er blitt funnet en enkel mod og jukseskoder for å ikke følge historien. Dette vil være veldig hjelpsomt om du bare vil spille i den nye verden uten å gå igjennom hver eneste del av historien
The sims 4 StrangerVille karriere – juksekode
For å kunne bruke juksekoder må du trykke på CTRL + SHIFT + C (MAC: CMD + SHIFT + C). Deretter må du skrive inn testingcheats true før du kan taste inn juksekoden under.
Bli forfremmet i militærkarrieren | careers.promote military |
The sims 4 StrangerVille personlighetstrekk – juksekode
Hvordan fullføre historien med juks:
Hvis du står stille midt i historien kommer det en guide som kan være veldig hjelpsom hvis du vil fullføre historien selv. Hvis du bare vil spille i den nye verden uten infiserte/besatte simmer kan du jukse. Først må du da installere denne moden. Denne vil også låse opp nye juksekoder du kan bruke i The Sims 4.
Installere moden:
OBS: Det er ikke sikkert det står helt korrekt, men nogenlunde. Har nemlig ikke lastet ned dette selv.
1-Last ned Tmex-AllCheats.ts4script
2-Plasser det på dokumenter – Electronic Arts – The Sims 4 – Mods
3- Skru på mods i spillinstillingene på the sims 4 – spillinstillinger – andre/annet – skru på mods – skru på script mods
4-Start spillet på nytt – Det vil dukke opp et popup-vindu i spillet ved start om hvilke moder du har
5-Du kan nå bruke alle koder
Endre, hoppe over eller fullføre historien
Hvis du skal få dette til å virke må du ha installert moden. Plasser simmen din på det hemmelige laboratoriet. Miljøet rundt vil endres når du bruker juksekodene. Du kan også aktivere kodene på en annen tomt, men du må reise først for at det skal fungere.
narrative.start_narrative narrative_Strangetown_Act1 | Dette er del 1 av historien (Når du først kommer inn i verden) |
narrative.start_narrative narrative_Strangetown_Act2 | Låser opp del 2 av historien (dette vil endre miljøet) |
narrative.start_narrative narrative_Strangetown_Act3 | Låser opp del 3 av historien (Dette vil endre miljøet) |
narrative.start_narrative narrative_Strangetown_Act4 | Dette vil fullføre historien og fjerne alle infeksjoner og besatt buffer fra lokale beboere. |
Åpne de hemmelige dørene på laboratoriet:
secret_lab.reveal_next_section | Åpner neste del av det hemmelige laboratoriet |
secret_lab.reveal_all_sections | Åpner alle deler av det hemmelige laboratoriet |
secret_lab.reset_lab | Tilbakestiller alt i det hemmelige laboratoriet og stenger alle dører. |
Gå igjennom det lilla støvet:
Sims.add_buff buff_sim_HazmatSuit | Gir deg en usynlig vernedrakt. |
Lås opp hatter og skjorter:
Man må fortsatt ha lastet ned moden, for at dette skal fungere:
rewards.give_reward marketStallCASUnlock_CurioShop_hat | Låser opp en ny hatt fra butikken, i Create-A-Sim |
rewards.give_reward marketStallCASUnlock_CurioShop_Shirt | Låser opp en ny skjorte fra butikken, i Create-A-Sim |
Nå er du nesten på slutten av historien. Det er kun et skritt igjen… (dette kommer ikke enda mtp avsløringer)