Oppføring av kommende oppdateringer.
Finn ut hva du kan forvente fra grunnspilloppdateringene i november og desember.
For noen uker siden delte vi noen av planene våre for oppdatering av hudfarger og mangfoldighetsalternativer i The Sims 4, og nå er det på tide at vi oppdaterer dere igjen. Teamet vårt hat jobbet hardt med dette viktige initiativet. Finn ut hva du kan forvente de neste par månedene som kommer.
Hvor er vi nå?
6.Oktober lanserte vi en grunnspilloppdatering for PC* som forbedret problemer med noen av de eksisterende mørkere hudfargene. Nærmere bestemt ordnet vi opp i fargebuene som dukket opp på simmenes kinn og panner, som skapte et stripete og inkonsekvent utseende, og vi fikset misfargingen langs nesen. Ved å gjøre dette fikk vi også til en konsekvent farge på hele kroppen, som gjør at skygger og detaljer blir mer visuelt tydelige. (Du kan lese om detaljene nedenfor for å se om oppdateringen gjelder på datamaskinen din.) Vi har også finjustert på frisyrene mannlig afro og fletter i grunnspillet, slik at de reflekterer detaljene, teksturen og stilen slik de ser ut i virkeligheten. Konsollspillene vil legge merke til disse endringene i oppdateringen som kommer 10.November.
Disse forbedringene er bare det første steget i våre planer om å gi deg verktøyene du fortjener for å uttrykke og representere deg selv.
I desember kommer en viktig oppdatering.
8.Desember kommer vi til å legge til over 100 nye hudfarger i The Sims 4. Hver hudfarge vil ha en verdibryter som låser opp tusenvis av tilpassbare alternativer. I tillegg vil vi forbedre komprimeringen for å få både nye og eksisterende hudfarger til å bli bedre, blant annet ved å styrke brunfargen fra solen og solbrenthet.
Desemberoppdateringen inneholder også introduksjonen av fire glidebrytere for sminke for å utfylle alle hudfarger. Med fargegliderbryteren kan du kontrollere fargen, mens verdigliderbryteren lar deg justere lysstyrken. Du kan justere gjennomsiktighet med gliderbryteren for gjennomsiktighet og kontrollere hvor mye farge du har i sminken med gliderbryteren for metning. Dette vil sørge for at den valgte sminken ser riktig ut på den valgte hudfargen.
Til slutt kommer du til å se forbedringer for tre frisyrer i grunnspillet i desemberoppdateringen. Dette inkluderer to barnefrisyrer – flettet hestehale for babyhår og flettet hestehale uten babyhår – og frisyren med flat topp.
Det kommer mer.
Dette er vårt mål å sørge for at representasjonen i The Sims 4 er mer inkluderende. For å gjøre dette har vi jobbet med konsulenter, blant annet fremtredene medlemmer av nettfelleskapet, som Game Changers Mia Zaff, EbonixSims, Rao, Xmiramira og Catherinegames. De har gitt oss råd i hvordan vi kan skape en mer inkluderende spillopplevelse for alle. Det var deres forslag om å legge til ekstra frisyrer uten babyhår i desemberoppdateringen, som er grunnen til at det er tre frisyrer i stede for to, som vi kunngjorde tidligere.
I tiden framover er vi opptatt av å fortsette å forbedre The Sims 4 for å gi deg spillet du fortjener. Vi gleder oss skikkelig til å se hva dere kommer til å lage i fremtiden, og vi er så takknemlige for at dere er med på denne reisen.
Takk!
*Vær oppmerksom på at oppdateringen 6. oktober for PC vil, på dette tidspunktet, bare være synlig for de av dere som kjører spillet med grafikkinnstillingene «ukomprimerte sim-teksturer» slått PÅ. Dette er ikke standardinnstillingen på alle datamaskiner, så følg disse stegene for å sjekke innstillingene dine og se de grafiske oppdateringene. For å slå på «ukomprimerte sim-teksturer» i spillet, gå til Innstillinger > Spillinnstillinger > Grafikk-fanen > Grafikk-inndelinger > sjekk av for «ukomprimerte sim-teksturer». Hvis datamaskinen har lavere grafikkinnstillinger, og du prøver å kjøre med ukomprimert grafikk, kan det hende du opplever krasj. For å gjenopprette det, kan du aktivere grafikkomprimering på nytt. Basert på de aktuelle spesifikasjonene som setter standard for «ukomprimerte sim-teksturer» til PÅ, anbefaler vi et grafikkort som er rangert som medium, høy eller ultra, og minst 2 GB video-RAM.