Oppdateringsmerknader,  The Sims 4

OPPDATERING 20.07.2021

PC: 1.77.131.1030 / Mac: 1.77.131.1230

Konsoll: Versjon 1.44

Hei, alle simmere!

Vi håper det går bra, uansett hvor i verden dere måtte være, og at dere alle har en fantastisk Simmenes sommer! Vi gleder oss over å kunne dele dagens oppdatering med dere. Det er mye informasjon, så sørg for at dere har en kopp te/kaffe/annet leskende i nærheten før vi fortsetter. Dere vet at jeg har kaffen min klar for det her!

Mens vi forbereder oss på å utforske bygdelivet i Nybergdalroa, og samtidig gleder oss til å få spille med de søte dyrene i Hytteliv, har vi også oppdateringer og feilrettinger som burde forbedre og komplimentere simmenes hverdagsliv. Vi har noe for alle og enhver, og vi håper dere kommer til å like det. Vi takker for tilbakemeldingene deres og all støtten!

Med vennlig hilsen

-SimGuruRusskii med SimGuruRomeo og SimGuruJoAnna

Hva er nytt?

La oss starte med noen ting vi delte med dere i forrige Sims 411!

I denne oppdateringen har vi samarbeidet med to flinke kunstnere fra LHBTQ+-miljøet, Ashley Lukashepsky og Mohammed Iman Fayaz, og de har bragt spillet sin inspirerende og vakre kunst. Vi har også inkludert en modernisert versjon av den store afrofrisyren vi viste frem tidligere. Men, fremfor å vise og fortelle dere dette i tekst, la oss heller se på et skjermbilde med en skikkelig oversikt:

Jeg elsker alt ved dette. Ikke bare viser det hvordan kunsten ser ut i selve spillet, men hele scenen med de to simmene og omgivelsene deres er helt magisk. Og se på det håret! Hvordan lyset bringer det frem. Perfekt! Dere legger kanskje også merke til håret til simmen til høyre, som vi også har lagt til for alle i denne oppdateringen. Jeg ønsker å personlig takke alle spillere for deres tilbakemeldinger og anbefalinger, i jakten på å legge til flere frisyrer og teksturer i grunnspillet – og ikke bare i pakkene.

Nå som vi har snakket om kunsten; i forrige oppdatering glemte jeg å legge til et notat om kunsten fra den herlige Jupiter Stevens-Hill. Jeg beklager dette. Jeg bare glemte det helt. Det gleder meg å se hvordan dere liker den og at dere har brukt den på tomtene deres! Det gjør meg til en lykkelig Russkii =)

For å finne Jupiter, Ashley, og Mohammeds malerier i byggemodus, kan dere sortere og filtrere etter Malerier og Plakater i grunnspillets gjenstandskatalog. Disse kunstnerne er utrolige, og vi håper dere liker bidragene deres.

Med det overstått, så kan vi gå videre til nye funksjoner og forbedringer som er inkludert i denne oppdateringen!

 

En liten dose galleriprat

Når du laster ned en tomt laget med bb.moveobjects-juksekoden, vil spillet informere deg om dette. Slik at du vet at du må aktivere juksekoden før du setter ut tomten. Dette gjør at dere byggere slipper nå å informere om dette i tomtens beskrivelse!

En liten dose simmer

Prøver du å finne simmene i nabolaget ditt? Velg portrettet deres i forholdspanelet.

  • «Kameraplassering» retter kamera mot simmen.
  • «Lås kamera» retter kamera mot simmen og fortsetter å følge dem.

 

Hvor gjorde jeg av notatboken?

Fant den! Notatboken har blitt flyttet fra telefonen og over til en helt egen hurtigknapp.

«Sentrer på gjeldende tomt»-knappen som pleide å være der har blitt flyttet opp til høyre, ved siden av kamerakontrollen.

 

Vannverktøy

Nå kan du lage naturlige og organiske dammer! Gå til byggemodus, lag et hull i terrenget med terrengmanipuleringen, og fyll det vann. Så enkelt er det! Terrengmanipulering og maleverktøyene har også flere penselstørrelser, slik at du kan utføre detaljarbeid enklere.

I tillegg til vannverktøyet, så har vi benyttet sjansen til å overhale relaterte verktøy og gjenstandskategorier. Hvorfor ikke? Kos dere!

 

Dam-effekter

Alle mulige typer skapninger er tilgjengelig for å piffe opp hvordan dammen ser ut, med alt fra ender og svaner til hersens mygg. Vi har til og med lagt til en alligator!

 

Nye damgjenstander

Utendørsvanndekor har nå en rekke nye damgjenstander dere kan bruke til å lage den perfekte dammen med. Enkelte av disse gjenstandene, som f.eks. myrstokken og de fargefulle vannliljene, har samhandlinger i levemodus som aktiverer skilpadde- og froskeeffekter. Det nye «Fisking tillatt»-skiltet lar deg fylle dammen med fisk som simmen din tidligere har fanget. Sjekk det ut!

 

Nye vannstiler

Gå for noe annet enn det vanlige krystallblå og drømmeaktige vannet i magenta. De nye variantene byr bl.a. på «Mosevann» og «Grumsete vann», så du kan få en naturlig look på dammen din.

Busker-kategorien inkluderer nye planter og komplimenterer disse vannstilene: «Grønn bregne», «Skråstilt ikke-gress-gress», «Ikke-gress-gress sans infloresens».

 

Hagearbeid med barn

Barn kan nå hjelpe til i hagen ved å plante, vanne og luke. De bygger opp de mentale ferdighetene ved å gjøre hagearbeid. Kjøp- og planteprosessen for frø er også mer intuitiv, for at hagearbeid skal bli mer spennende for alle.

 

Matlaging i grupper

Dagene hvor matlaging er noe man gjør alene er nå over. Simmer kan nå lage mat i grupper på opptil fem simmer, og barn kan også hjelpe til. Start å lage mat sammen ved å velge kjøleskapet, komfyren, eller en ledig benk.

 

Zoomers Matbudtjeneste

Er simmene dine lei av den samme gamle pizzaen hver kveld? Vel, de unødvendige pizzakveldene hører nå til fortiden! Kanskje magen lyster etter pasta primavera eller en stilig biffmiddag? Alt dette og mer er tilgjengelig takket være Zoomers Matbudtjeneste. Bestill en leveranse via telefonen eller kjøleskapet og maten kommer levert på et blunk.

 

Kalender

Kalenderen, tidligere kun tilgjengelig i De fire årstider, er nå tilgjengelig i grunnspillet. Den lar deg se kommende hendelser som bursdager, timeplaner for skole og jobb, festivaler og messer. Du kan bruke den til å booke hendelser, så nå er det på tide å planlegge festlige sammenkomster!

 

Feilrettinger

Konsoll

  • I Snøparadis bidrar nå slalåm, aking og snowboardkjøring i barnebakkene til ekstremsportentusiast-ambisjonen.
  • I Snøparadis kan simmer med høye nok ferdigheter i slalåm og snowboardkjøring også benytte seg av bakkene for de mer erfarne. Simmer kan også bruke heisen til å nå toppen av bakken og ikke måtte benytte seg av «den lange veien».
  • Simmere kan nå rotere simmer lastet ned fra galleriet i Simskaperen. Spinn dem rundt, rundt, simmere rundt, rundt – som ei skive rundt, rundt, rundt, rundt.

 

The Sims 4

  • Vi har utført enkelte forbedringer som burde hjelpe bidra til å utbedre simulasjonsforsinkelser. Spesifikt ved bruk av enkelte data samhandlinger, som å spille BlicBlock, og fiskehandlinger. Dette burde gjøre at spillet yter bedre. Dette fikser ikke helt simulasjonsforstyrrelser, men det burde hjelpe og er et steg i riktig retning.
  • Fikset en feil som gjorde at speil som ble plassert ved dører skapte en grafisk feil som gjorde at vegger og gjerder forsvant i nærheten av dem og … vel … det var egentlig litt skummelt, så det er jammen bra vi fikk fikset det.
  • Skulle du ønske at maten din aldri gikk ut på dato? Det skulle jeg ønske. Spesielt når det kommer til reising og det å vende tilbake til et kjøleskap med frisk og god mat. Det er en drøm … men, dessverre, sånn skal tydeligvis hverken mitt eller simmenes liv være. Fikset en feil som gjorde at det å reise forhindret mat fra å gå ut på dato.
  • Simmer som sover, men ikke får kansellert handlingen? Ikke akkurat noe vi hentet fra en scifi-film, men jeg kan bekrefte at feilen er rettet … håper jeg.
  • Vil du vite hvordan du gjør hverdagen min vanskelig? Du brygger kaffe til evig tid, uten at jeg får kaffe! Heldigvis har feilen som gjorde at «Lag kaffe»-handlingen låste seg blitt fikset. Var ikke det litt rart? Vent nå litt … handlingene Sov og Lag kaffe kunne låse seg i en mystisk loop? Det er litt sus.
  • Har barnesimmen din brått forstyrret bruken av datamaskinen sin for å tegne på aktivitetsbordet fordi de blir inspirert av noe? Slapp av! Dette skal ikke skje igjen etter denne oppdateringen.
  • Fikset en feil som gjorde at «Gjenstandene er fjernet»-meldingen dukket opp når ingen gjenstander i spillet faktisk ble fjernet.
  • Fikset en feil som gjorde at det å plassere tomter på Kaktusstranda enkelte ganger fikk spillet til å låse seg for enkelte spillere. Tomtene taklet ikke det helt.
  • Enkelte gjennomsiktighetsverktøy for rouge og leppestift er tilbake, etter at de har vært grået ut.
  • Steforhold (foreldre/barn) er nå på plass i slektstreet. Andre problemer med ødelagte familier på slektstreet har også blitt korrigert. Alt handler om å finne nye koblinger eller koble med det som gjelder.
  • Plattformer hever seg ikke automatisk når man oppretter nye vegger som møter dem.
  • Vi har også korrigert en feil som gjorde at plattformer plassert på kjellernivå med en trapp koblet til seg skapte et glippe eller hull fremfor trappen som forhindret simmer fra å bruke den ordentlig. Jeg har spilt mange plattformspill, men kan du se for deg simmer som prøver å hoppe over de hullene? De kaller meg JumpFail av en grunn … så jammen bra vi fikk fikset det problemet!
  • Tomter som i verdensoversikten hadde usentrerte grenser har nå blitt justert.
  • Småbarn skal ikke lenger brått få tilfeldige negative følelser mot foreldrene sine, spesielt ikke «Nagende nag»-følelsen. Jeg burde ikke le mens jeg skriver om dette problemet. Jeg burde virkelig ikke le …
  • Vi hørte at kamera oppførte seg rart og hoppet ustyrlig rundt i enkelte tomter i flere verdener. Vi fikset en feil som gjorde at dette kunne skje, men gi beskjed om det skulle være flere tilfeller av dette.
  • Enkelte ganger kan spøkelser bli en del av husstandene våre, om vi velger det, men det kan være skikkelig vrient å bo sammen med et spøkelse som hele tiden ødelegger ting. Det blir liksom så … virkelighetsfjernt. Så våre spøkelseseksperter har kommunisert med disse spøkelsene på et ikke-fysisk nivå og de har nå blitt enige om at de ikke skal ødelegge ting hele tiden.
  • Fikset en feil knyttet til gulvproblemer som oppstod under plasseringen av dansegulvet eller krystallklare gulv.
  • Stresset deg gjennom alt maset med å ansette en barnepasser, og så blir ungen din brått sendt til barnehagen? Her snakker vi krasj i timeplanen. Kan du se for deg at en barnepasser dukker opp, og så er det ingen barn som skal passes? Hva skal barnepasseren gjøre da? Dra hjem? Bli værende og vente på ungen? Jeg er veldig nysgjerrig … Men, dette problemet skal ikke kunne skje nå.
  • Fikset en feil hvor bruk av ‘{}’ (klammeparenteser) ved omdøping av gjenstander kunne gjøre dem usynlige på lister eller i grensesnittet generelt.
  • Fikset en feil i Liker og misliker-seksjonen i simskaperen som gjorde at enkelte kategorier ble vist på feil måte (enten med avskåret tekst, eller at ordene ble tilfeldig fordelt utover nye linjer) for enkelte språk.
  • Det var et grafisk problem med øyemalen ymAsian13_Eyes, som oppstod når simmene var i et ekstremt humør (f.eks. sinte) og blunket. Vi har justert denne malen, så nå skal ikke dette problemet oppstå.
  • Småbarn kan være kresne, men småbarn som ikke spiser fisk i det hele tatt? Det er litt rart. Så vi tok oss en prat med de små rampene og har nå funnet en måte å hjelpe dem med å nyte de kompliserte smakene til fiskeoppskriftene våre.
  • De som jobber med grensesnittet har rettet en feil som gjorde at et rullefelt dukket opp i Følelser-seksjonen på forholdspanelet når det ikke var noen følelser der. Mystiske rullefelt var mystiske. De har også fikset en feil som gjorde at om flere simmer fikk følelser samtidig, ville tankeboblene deres kunne få feil farger, men dette problemet skal nå også høre til i fortiden.
  • Liker og misliker-ikonet i simskaperen skal ikke lenger overlappe teksten sin. Det så litt rart ut.
  • Droider (om du har Reisen til Batuu) og droner (om du har Kjendisfaktor) som stikker gjennom alle mulige ting i byggemodus? Vi la også merke til dette, så det vil være en fiks for dette i denne spilloppdateringen. Dette var jo mer ekstremt enn at de bare diltet borti ting …
  • Funksjonen «Bli med på aktivitet etter skolen» er ikke lenger tilgjengelig om spilleren ikke har pakkene De fire årstider eller Kjendisfaktor installert.
  • Simmer på avvikende veier kan nå oppnå nivå 4 i den kriminelle karrieren.
  • Her har vi en som virkelig treffer meg. Kuplantene kan nå danse igjen når simmene spiller musikk fremfor dem. Dans kuplante. Dans!
  • Fikset en feil som gjorde at forholdspoengene fra vennlige introduksjoner vare høyere enn normalt om spilleren ikke hadde Snøparadis installert.
  • Vi justerte fargene til S. Cargeaux-kjøkkenøya, sånn at når den blir skitten skifter den ikke brått farge. Skitten benk? Hvordan skjedde det?
  • Fikset en feil hvor ikonet på grensesnittet for det å være skremt viste en ikke-fungerende posering for småbarn. Poseringen var egentlig skumlere enn hva enn det var som skremte småbarn. Jammen bra at vi fikk fikset det problemet.
  • Antrekk som blir brukt etter at det ble kjøpt og tatt i bruk på festivaler/kiosker/boder skal ikke lenger fjerne tilbehøret som simmen hadde på seg.
  • Feilkoden 134:571e5862 som oppstod for enkelte spillere har nå blitt korrigert.
  • Vi fikset enkelte frisyrer (yfHair_EP05WavyBobyfHair_EP01PartedFlatyfHair_EP05UnderCutDreadsyfHair_EP01ShortSwept og yfHair_DreamyCrew) som ved bruk av de nye fargealternativene skapte flekker i øynene, endret tannfarge, og/eller endret fargen på øyenbrynene.
  • Som alltid har lokaliseringsteamet og undertegnede jobbet med å rette og forbedre tekst i alle pakkene og oppdateringene.

 

På jobben

  • Romvesener kan nå bruk rouge i simskaperen. Som fra en helt annen planet!
  • Butikkansatte byttet ikke alltid til arbeidsuniformen sin, men nå gjør de det. Altså … jeg vokste opp med skoleuniformer. Jeg forstår. De er ikke alltid det flotteste … men du må bruke dem om du skal jobbe med det du gjør. Jeg kjenner smerten godt … men motesansen min vokste fra det … tror jeg.
  • Vi har fikset enkelte av variantene til Så vidt litt bedre-digitalkamera som manglet en beskrivelse for gjenstanden, så skal alle palettene vise teksten i all sin prakt.

 

Gøy med gjengen

  • Enkelte av disse simmene er ikke som de andre. Enkelte av disse hører rett og slett ikke til her. Kan du se hvem som ikke er helt som de andre før jeg er ferdig med å skrive disse notatene?
    • Fikset en feil som gjorde at simmene enkelte ganger ikke skiftet til klubbantrekkene sine når de deltok på en klubbsamling.
  • Fikset en feil som gjorde at enkelte tak i Windenburg ikke viste snø på riktig måte (om De fire årstider er installert).

 

Livet i byen

  • Vindustypen «Splittet Ramme» i byggemodus viste ikke ordentlige skygger i alle variantene.
  • Simmer som jobber sosiale medier mottar nå innflytelse ved slutten av strømmingen, fremfor i små intervaller.
  • To frisyrer (ymHair_EP03BunHighPins og ymHair_EP03BraidedFlateBun) har blitt oppdatert til å matche riktig utseende når du velger fargealternativet «Nøytralt sort».
  • Skal simmene dine dunke litt basketball, men de prøver å spise først? Nå kan simmene fullføre maten før de setter ballen i kurven. Det er viktig med næring.

 

Katter og hunder

  • Vi har løst et problem som gjorde at værhårene til katter ikke var synlige. En katt uten værhår er akkurat som peanøttsmør uten syltetøy … eller noe i den duren. Det blir liksom helt feil!
  • Robotstøvsugere skal nå kunne vende tilbake til dokkingstasjonene sine. Jeg håper ikke denne feilen var et tegn på at de har begynt å få fri vilje.
  • Simmer vil ikke nå få et humørelement som referer til at kjæledyret deres dør når de ser en annen sim som dør. En sims bortgang er hjerteknusende, men å samtidig få et humørelement for et kjæledyr som dør – uten at det faktisk gjør det – er bare mørkt … veldig mørkt.
  • Vi snakket om robotstøvsugere med fri vilje tidligere. Vi har også fikset en feil som gjorde at spillet låste seg når katter satt seg på robotstøvsugere. Kattpårobot.exe fungere.
  • Vi har fikset en feil som gjorde at spillere opplevde en krasj for den siste spilte husstanden når de lastet inn Brindleton Bay.

 

De fire årstider

  • Simmer skiftet til vinterklær … når det ikke var vintervær? Vi har tatt en prat med simmene og selv om de elsker vinterklærne sine, så er det å kle seg i vinterklær om sommeren et ganske dårlig valg. Så med det har problemet med at simmer byttet til vinterklær når det ikke var vinter blitt løst.
  • Eggjakter er søte og gøyale! Men at møblene ikke står på rett sted igjen etter at man har jaktet på egg … kan være en skikkelig humørdreper for enkelte simmer. Dette skal ikke lenger skje.

 

Livet i tropene

  • Havsimmer skal ikke lenger beholde «Tørre skjell»-humørelementet når de er hydrerte. Vedlikehold av havsimhuden lønner seg! Fukt, fukt, fukt!
  • Fikset en feil som gjorde at tomter som ble plassert i sanden så litt rare ut langs tomtegrensen når det regnet.
  • Simmer som har Samler-ambisjonen kan nå fange frosker i Sulani som en del av eventyrene ved øyas fossefall. Lykke til!
  • Vi har fikset en feil som gjorde at spillere opplevde en krasj når de lastet inn enkelte tomter i Mua Pe’lam. Lykke til med utforskningen!

 

Studentliv

  • Sliter simmene med studentlivet? Stryker de i fag, uansett hvor mye de prøver? Slapp av! Nå slipper simmene å få stryk, selv om de møter alle kriteriene for å få bestått. Jobb hardt, og bestå med glans!
  • Det kan være vrient å ha romkamerater. Har simmene dine opplevd at romkameratene deres klager konstant og drar, selv om behovene deres blir møtt? Nå har vi sørget for at romkamerater slutter med den typen adferd.
  • Fikset en feil som gjorde at antallet senger ble feiltelt når man oppretter en annonse for å søke etter romkamerater. Altså, selv om kjæledyr og småbarn kan ha romkamerater, så burde annonsen reflektere det faktiske antallet senger det er på tomten og ikke telle småbarn og kjæledyr som noen som trenger senger i voksenstørrelse.
  • Vi har fikset servo-animasjonene slik at det ikke ser ut som de går på ett bein når de svever dit de skal. Nå svever de ordentlig.
  • Vi har fikset en feil som gjorde at enkelte professorer ikke kunne gå på jobb når en professor-NPC er lagt til i samme husstand.
  • Fikset en feil som gjorde at om man fjernet og la tilbake medlemmer av husstanden som romkamerater kunne medføre … enkelte upassende øyeblikk.

 

Bærekraftig liv

  • Evergreen Harbors fred og ro har blitt gjenopprettet: veier og deler av nabolagene forsvinner ikke eller blir blå når forretninger åpner i Port Promise samtidig som HFN-en moderne utvikling er aktiv.
  • yfBody_EP09DressShirt har ikke lengre en rar tekstur på enkelte av fotplaggene fra forskjellige pakker – som f.eks. plattformsko og større joggesko.
  • Har du flyttet til Sypressterrassen i Willow Creek og oppdaget at du ikke får gjort noe der? Vi har fikset routing-feilen og samhandlingssvikten for Lusa på gangen – insektsfarm.

 

Snøparadis

  • Fjellklatring kan by på utfordringer, selv for de mest erfarne fjellklatrere. Men ubesluttsomme øyeblikk før en klatretur, som f.eks. å gå av og på sykkelen din, får det til å virke som du potensielt angrer … Men, vi har slått av en prat med simmene som oppførte seg slik og har roet dem ned, så denne adferden hører nok til i fortiden nå.
  • Frisyren yfHair_EP10BobBluntOmbre dekker nå simmenes ører helt.
  • For de spillerne som har både De fire årstider og Snøparadis, så har ikke regnalternativene en innvirkning på snø.
  • Simmer kan ikke lenger gi en ærbødig eller militær introduksjon samtidig som de gjør handlinger som å danse eller sykle. Altså, jeg vel egentlig bare snakke for meg selv, men jeg kan ikke danse samtidig som jeg introduserer meg på en respektabel måte. Så mange flauser … veldig mange flauser.
  • Vi har gjort enkelte endringer på tøflene som fulgte med i denne pakken og de skal ikke lenger vise en grønnaktig tekstur på tærne til simmene når du velger i simskaperen. Huff.
  • Fikset en feil som gjorde at spillere som spiller med Yoshida Hall-husstanden opplevde at spillet krasjet når de lastet inn Komorebifjellet.
  • Vi har studert ramenmenyen vår og oppdatert matoversikten vår til å stemple miso og eggramen-nudler som vegetarianske måltider. Buen Provecho!
  • Har du lyst til å drive en restaurant i Yukimatsu, men du har også lyst til å prøve bakkene? Nå kan simmene dine oppleve bakkene og spise i klasse. Men denne handlingen er kun instruert, og vil ikke skje av seg selv. På samme måte som restaurantansatte ikke skal bli fristet til å forlate arbeidsplassen for å utforske bakken.

 

Reisen til Batuu

  • Batuu er en kul destinasjon for de som ønsker å nyte noe gøy og annerledes, men om du kjøpte en droide fra droidedepotet og ikke fant den i utstyrslisten din så kan det være en smule frustrerende. Frykt ei, for droidene du søker kommer til å dukke opp i utstyrslisten ved kjøp.
  • I Reisen til Batuu forsvinner ikke lenger Første orden-ID-en fra utstyrslisten, så simmene kan nå gå inn på planene til den Første orden i Lureri på toppnivå-oppdrag.
  • Fikset et problem med Spill på samme grunn-oppdraget hvor kjeltringsinformanten ikke dukket opp på åstedet etter at simmen stjal prototypeblasteren og gikk til Ogas vertshus for å vente på informanten.

 

Ut og spise

  • Egg og ristet brød er superbasic og enkelt. Ikke sant? Det kommer det til å fortsette å være for våre intetanende kokker på kokkestasjonen, fordi vi har fikst en feil som gjorde ting … litt krevende. Simmer kan også bruke den andre brenneren til andre oppskrifter uten at man feiler eller gjør andre ting.

 

StrangerVille

  • Dekorasjoner og barnekategorier i byggemodus skal ikke nå ha «Ny»-fremheving når det faktisk ikke er noe nytt der.

 

Drømmeoppussing

  • Lys kan endre atmosfæren i et rom, og humøret ditt, på et klikk. Heldigvis har vi fikset en feil so gjorde at lyset ikke falt jevnt på seksjonssofaer, så nå får simmene den riktige stemningen.
  • Stylistene våre fikset det oppussede Studier og søvn-rommet for å fjerne P.R.I.M.A.-datamaskinen fra det, siden dette er en gjenstand som ikke er tilgjengelig for alle. Beklager alt støvet.

 

Klesvaskedag

  • Fikset et problem som gjorde at en animasjon overlappet når simmer fylte opp vaskemaskinene sine. Fordi klær som bare går tvers igjennom kroppen er litt rart. Er simmer laget av stoff? Tror ikke det.

 

Støv på hjernen

  • Støv ute. Støv inne. Støv i hjertet. Støv i sinnet.
    • Vaskebyrået har avgjort at simmene ikke får negative romantiske humørelementer knyttet til skitne støvnivåer i offentlige steder som parker.

Navnet mitt er Alexandra, er 21 år. Jobber en del, samt går på skole. Eier ikke noe fritid :)) neida, på fritiden er jeg med venner eller sitter å oversetter her eller selvfølgelig spiller sims:)

0 0 stemmer
Artikkelvurdering
Abonner
Varsle om
guest
Navnet ditt publiseres offentlig. Om du ønsker å være anonym, kan du f.eks bruke fornavn eller ett kallenavn.
Din Epost publiseres ikke offentlig. Eposten brukes for å gi beskjed om kommentaren din har blitt godkjent/avslått. Hvis du trykker på bjellen, vil du også kunne få varsel om når du har fått svar på kommentaren din.
Alderen din publiseres offentlig. Om du ikke ønsker å oppgi dette, lar du bare dette feltet stå tomt.

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

2 Kommentarer
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer
Marte
Marte
Gjest
23. juli 2021 15:28

Hei, jeg har et problem med og sette ut dører på the sims 4. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få fikset det det kommer bare opp (skriptoppkalling mislyktes). Og jeg har alle pakkene uten om den paranormal stæsjpakke. Vet heller ikke hvor jeg egentlig skal legge denne komentaren igjen. Håper bare dere kan hjelpe:)
Ps: det kom etter den nye oppdateringa

Sist redigert 3 år siden by Marte
2
0
Sul sul! Del gjerne tankene dine med oss i kommentarfeltet.x
()
x
Hopp til verktøylinje