Nyheter

EA-app: Problemer med innlogging i Norge [Problemet er løst]

Heisann, alle som spiller The Sims!

EA har observert en liten økning i rapporter fra spillere som støter på feilkode EC:10000- eller EC:10500 i EA-app. Dette ser ut til å være et midlertidig problem utenfor EA’s kontroll, som først og fremst rammer spillere i Norge, spesielt de som bruker Internett-leverandøren «Telia».

Vi vil holde deg oppdatert med eventuelle oppdateringer.

Kilde: EA Answers HQ.

 

Her er noen løsninger som du kan forsøke:

– Bruk mobilen som hotspot:

Hvis du har ett mobilabonement som ikke er Telia kan du ev. forsøke å gå ut fra ditt normale nett på pc, og deretter bruke mobilen som hotspot. Etter innlogging så starter du opp TS4. Deretter kan du gå over til ditt normale nett igjen.

– Besøk en venn som ikke har Telia som internetleverandør:

Jepp du leste riktig. Ta med pc’en din til en venn, logg inn og start opp TS4. Da kan du spille til du spyr.

VarselOBS: Det er mulig at du må tømme hurtigbufferen til EA-app, før du klarer å logge inn igjen. Dette må gjøres etter at du har koblet deg over til ett annet nett enn Telia. Om du trenger hjelp til dette, trykk her.

Mitt navn er Simon, og jeg er Webmaster og daglig leder inne på Simskrystallen. Jeg opprettet Simskrystallen i januar 2012. Om du lurer på noe eller ønsker å sende inn tips til Simskrystallen, kan du sende det til: redaksjon@simskrystallen.no

5 2 stemmer
Artikkelvurdering
Abonner
Varsle om
guest
Navnet ditt publiseres offentlig. Om du ønsker å være anonym, kan du f.eks bruke fornavn eller ett kallenavn.
Din Epost publiseres ikke offentlig. Eposten brukes for å gi beskjed om kommentaren din har blitt godkjent/avslått. Hvis du trykker på bjellen, vil du også kunne få varsel om når du har fått svar på kommentaren din.
Alderen din publiseres offentlig. Om du ikke ønsker å oppgi dette, lar du bare dette feltet stå tomt.

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

13 Kommentarer
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer
Fride
Fride
Gjest
5. juni 2024 13:12

Nettopp kjøpt meg skikkelig gaming pc og DA skal selvfølgelig EA appen ikke fungere. Har også Telia, får ikke logget på appen noe sted og heller ikke gjennom nettleser. Håper dette er et problem som er stort nok til at Telia eller EA orker å gjøre noe med det..

Madelene
Madelene
Gjest
4. juni 2024 18:37

Tusen tusen takk for dette! Jeg har Telia i borettslaget, men Ice på mobil og fikk ordnet det via hotspot! Er veldig glad det var en forklaring på «clear cache» også. Du er en livredder 😀

Anne Marte
Anne Marte
Gjest
2. juni 2024 23:24

Hei.
Jeg prøvde å bruke mobilen (med telenor-ab.) som hotspot men det virket ikke det heller. Har ikke hatt muligheten til å prøve hos noen andre.
Jeg har feilkode 10500.

Jeg regner med EA er klar over problemet og jobber med det. Har noen noen idé om hvor lang tid det kan ta? 🙂

13
0
Sul sul! Del gjerne tankene dine med oss i kommentarfeltet.x
()
x
Hopp til verktøylinje