EA-app: Problemer med innlogging i Norge [Problemet er løst]
Heisann, alle som spiller The Sims!
EA har observert en liten økning i rapporter fra spillere som støter på feilkode EC:10000- eller EC:10500 i EA-app. Dette ser ut til å være et midlertidig problem utenfor EA’s kontroll, som først og fremst rammer spillere i Norge, spesielt de som bruker Internett-leverandøren «Telia».
Vi vil holde deg oppdatert med eventuelle oppdateringer.
Kilde: EA Answers HQ.
Her er noen løsninger som du kan forsøke:
– Bruk mobilen som hotspot:
Hvis du har ett mobilabonement som ikke er Telia kan du ev. forsøke å gå ut fra ditt normale nett på pc, og deretter bruke mobilen som hotspot. Etter innlogging så starter du opp TS4. Deretter kan du gå over til ditt normale nett igjen.
– Besøk en venn som ikke har Telia som internetleverandør:
Jepp du leste riktig. Ta med pc’en din til en venn, logg inn og start opp TS4. Da kan du spille til du spyr.
OBS: Det er mulig at du må tømme hurtigbufferen til EA-app, før du klarer å logge inn igjen. Dette må gjøres etter at du har koblet deg over til ett annet nett enn Telia. Om du trenger hjelp til dette, trykk her.
Nettopp kjøpt meg skikkelig gaming pc og DA skal selvfølgelig EA appen ikke fungere. Har også Telia, får ikke logget på appen noe sted og heller ikke gjennom nettleser. Håper dette er et problem som er stort nok til at Telia eller EA orker å gjøre noe med det..
Tusen tusen takk for dette! Jeg har Telia i borettslaget, men Ice på mobil og fikk ordnet det via hotspot! Er veldig glad det var en forklaring på «clear cache» også. Du er en livredder 😀
Hei.
Jeg prøvde å bruke mobilen (med telenor-ab.) som hotspot men det virket ikke det heller. Har ikke hatt muligheten til å prøve hos noen andre.
Jeg har feilkode 10500.
Jeg regner med EA er klar over problemet og jobber med det. Har noen noen idé om hvor lang tid det kan ta? 🙂