Oppdatering: 04.05.15 – PC-versjon 1.6.69.1020/Mac-versjon 1.6.69.1220
Heisann, alle som spiller The Sims!
Vi har bøttevis med oppdateringer å dele med dere denne gangen!
Hva som er nytt, sier du?
- Vi har erstattet lasteskjermen med en lettere og mer livlig lasteskjerm.
- Påskeeggjakten er ikke lenger tilgjengelig i spillet. Nå inneholder ikke tømmerstokkene egg lenger, men frosker. Postkassene inneholder bare regninger. Og du finner ikke lenger de fargerike samleobjektene blant ugresset i hagen.
- Du får beholde alle belønningene (egg og kanin)!
- Alle belønningene er plassert i byggekatalogen (låst opp, eller med juksekoden for skjulte objekter).
- Takk for at du deltok!
- Nå kan simmene påvirke kjønnet på avkommet sitt!
- Jordbær og popmusikk (en av delene eller begge deler) virker som om det øker sannsynligheten for å få en jente.
- Gulrøtter og alternativ musikk har en tendens til å føre med seg at babyen blir en gutt.
- Et nytt “?”-ikon er tilgjengelig i grensesnittet for å planlegge et arrangement. Hold musemarkøren over for å få vite om kravene som stilles til en bestemt rolle for arrangementet du planlegger.
- Det er noen nye antrekk i simskaperen. Åpne stilene, så finner du fort antrekk du kan bruke til å kle deg som Boba Fett, Darth Maul og Aayla Secura!
- Romvesenene har tilpasset seg simmenes måte å leve på, og har nå tilgang til hele simskaperkatalogen!
- Og med “hele” mener vi alt bortsett fra huddetaljer. Det er tross alt romvesener.
Problemer (krasj/frys)
- Fikset en krasj som kunne inntreffe når man brukte veggverktøyet i byggemodus.
- Vi fikset et problem som ga en feilmelding om at normalt spill ikke kunne gjenopptas hvis brukeren går til hovedmenyen mens et spedbarn går opp et alderstrinn.
- Fikset en minnelekkasje som holdt for mange lydressurser lastet inn i minnet, noe som kunne forårsake krasj under lange spilløkter.
- Fikset en frys som kunne inntreffe hvis to overganger ble satt til å inntreffe samtidig, for eksempel hvis en sim skulle til å reise, mens en annen sim ble sendt inn i simskaperen for å planlegge et antrekk.
- Jeg vet at jeg er ansvarlig for å tolke problemene på en måte som gjør dem forståelige for dere, men noen ganger … OK. Vi har fikset et problem som kunne «… forårsake at klienten enten hang når man prøvde å flytte en husstand som for øyeblikket ikke var i spillverdenen, men som tidligere hadde blitt overført til en ny husstand via husstandsadministrasjonen til en allerede bebodd tomt med Flytt inn-funksjonen.» Så sånn var det med den saken.
Problemer (generelle)
- Når du drar en tegning fra et aktivitetsbord til en vegg, vises tegningen nå på riktig måte på veggen.
- Hvis man avbryter en handling, vil dette nå tilfredsstille kravet om å avbryte en handling på riktig måte i opplæringen.
- Testjuksekoder lagres nå per husstand.
- Dette betyr at når du skrur på «testingcheats true», vil juksekodene forbli aktive til du bestemmer deg for å skru dem av med «testingcheats false»-kommandoen.
- Dette gjelder selv om du reiser, avslutter, starter på nytt, tar en helg hos bestemor eller slapper av en ettermiddag på stranden. Fordi du var lei av alltid å måtte komme opp med nye svar når andre simmer så på deg og spurte: “Hva tenker du på?”
- Barnearbeidslover har krevd at vi fjerner muligheten barn hadde til å kaste mat fra grillen.
- Simmer med Fresh kokk-trekket lager ikke lenger mat som blir fordervet, som trekkets navn jo for så vidt hinter om.
- Hushjelper skal nå reagere bedre når de er på jobb og ikke lenger stå stille og ikke gjøre noe mens de krever timebetalt.
- Du kommer ikke lenger til å måtte følge med på at den innleide hushjelpen gjør jobben du har betalt for. Hushjelper gjør nå skikkelig rent, selv om du ikke er tilstede! Det er som en helt ny verden, folkens!
- Hushjelper dukker ikke lenger opp på jobb i fritidsklær, men er kledd i passende antrekk.
- Hushjelper har lenge ønsket å rydde opp hauger med skrot du har hatt liggende rundt, og har nå bestemt seg for å overprøve at «du skal ta deg av det i morgen» ved bare å pælme skrotet.
- Hagestell tvinger seg ikke lenger fremst i handlingskøen, men legger seg nå i kø på normal måte som alle andre handlinger … ja, bortsett fra død, og brann og den greia med blæra, selvsagt. Og kanskje noen andre.
- En «Akkurat passe bratte trapp» som er plassert innendørs, mangler ikke lenger det nederste steget.
- Bassenglys lyser nå på simmer i nærheten på riktig måte, istedenfor å medføre at de går inn og ut av skyggene.
- Simmer som du har invitert til å spille sjakk med deg, blir ikke lenger sittende fast ved sjakkbordet i uvanlig lang tid etter at du har gått.
- Når du bruker gjerdeverktøyet til å plassere et gjerde, ser du nå gjerdet på riktig måte når du holder musemarkøren over en vegg som har en kjøkkenbenk inntil seg.
- Simmene har ikke lenger en tom tankeboble når de kommer hjem etter å ha adoptert.
- Det er nå mulig å aktivere superfart 3 på nytt når simmen din er på jobben, selv om du tidligere har satt ned hastigheten.
- Når du er vert for et middagsselskap, kan du nå leie inn catering.
- Den skjulte prestasjonen Problembarn, som jeg verken kan verifisere eller benekte at eksisterer, blir nå tildelt tenåringssimmer på riktig måte når de har kommet til nivå 10 i rampeferdigheter … så fremt denne prestasjonen faktisk eksisterer, selvsagt.
- «Moderne dobbel soveinnretning» gir ikke lenger simmen som sover energien tilbake like fort.
- Dråpetellerverktøyet markerer nå gulvsegmenter innenfor blokker på riktig måte.
- Barnesimmer som allerede får “A” på skolen må ikke lenger slappe av på skolen for å kunne oppnå prestasjonen å få en A.
- Fikset et problem med at bytting fra lave grafikkinnstillinger til høyere uten å starte på nytt fikk skyggene til å bli pikselerte.
- Vi fikset et problem der simmer som var på vei for å ta et bad og støtte på en dam, bestemte seg for å ta et nakenbad på vei til badekaret. Dette skjer ikke lenger.
- Fargevalgene til Lysets huggert viser nå fargene på objekter på riktig måte når den plasseres.
- Profesjonelle idrettsutøvere som studerer motstandere bygger ikke lenger opp tilfeldige ferdigheter mens de gjør det.
- Alle søppelkassene i Willow Creek skal nå kunne kastes søppel i.
- Fikset et problem som lastet inn gal lagringsfil etter at alle simmene hadde dødd i en husstand og spilleren valgte å lagre spillet.
- Fikset et problem med reduksjon i forholdskvalitet mellom simmer i en husstand.
- Simmer i samme husstand fikk ikke dårligere forhold til hverandre hvis ikke en av dem reiste. Vi har fikset dette problemet, nå reduseres forhold på riktig måte.
- Fikset et problem med kjeven til menn som forårsaket at tilfeldig lagde simmer fikk identisk kjeveform.
- Fikset et problem som kunne forårsake at armen til en sim kunne bli sittende fast hvis simmen ble bedt om å kaste en søppelpose som allerede var på vei til å bli kastet.
- Vi fikset et problem i simskaperen som forårsaket at en spesiell genser rundt livet på damer virket grafisk ødelagt når den ble brukt sammen med bestemte støvler.
- Du får ikke lenger muligheten til å kaste alt når du klikker på en skrothaug hvis det er den eneste haugen som er tilgjengelig. Å kaste haugen og å kaste alt er i grunnen det samme når det bare er én der.
- Innfallet å skrive en jingle kan nå kombineres med handlingen å skrive en jingle med fiolin.
- Fikset et problem som forårsaket at speil mistet speilvirkningen når de var for nær kamera. Dette var tydelig når man tok bilder, men kunne også forekomme i førstepersonsmodus.
- Simmene blir nå sjalu hvis målet for sjalusien ikke var simmen som tok initiativet.
- Dette betyr at simmer kan blir sjalu uavhengig av om simmen de er sjalu på er den som tar initiativet til et kyss.
- Fikset et problem med valgverktøyet i byggemodus som kunne forårsake ugyldige valg når kameraet blir zoomet helt ut.
- Fikset et problem som kunne resultere i at tomter fikk sebrastriper hvis du prøvde å flytte dem etter å ha endret vegghøyde på et valgt kjellerrom.
- Fikset et problem som presset hjørnesøyler ut av hjørnene hvis blokken de var festet til ble delt av veggverktøyet.
- OK, vi fikset et problem som kunne inntreffe hvis et rom plasseres i andre kjelleretasje under en fontene under grunnmuren og en sim står på gulvet i denne etasjen. Hvis man så fjernet denne etasjen, ville simmen bli sittende fast inni fontenen. Simmen blir ikke lenger sittende fast i fontenen.
- Fikset et problem som førte til tilbakestilling av simmer som satt ved baren hvis spilleren modifiserte tomten fra byggemodus.
- Fotostudioet dukker nå opp som utbrent hvis det brenner eller har vært en brann der.
- Fikset et problem som kunne resultere i at simmene ikke fant veien når de ble bedt om å grave opp stein.
- Hvis du plasserer en tomt fra galleriet som er større enn tomten som opprinnelig var lastet opp mens juksekoden for å flytte objekter er aktiv, vil ikke lenger objektene i rommet flytte på seg.
- Innfallet om å se på kanalen med peis kan nå fullføres på riktig måte.
- Fikset et problem som kunne medføre at man ikke kunne laste inn et rom fra galleriet når man klikket på et spotlightbanner for dette rommet.
- Fikset et problem med et ugyldig romantisk forhold.
- Kjapt kyss-handlingen er en «kjapp» handling som inntreffer autonomt mellom simmer som er i et forhold og mellom familiemedlemmer. Handlingen ble feilaktig brukt til å gi en økning i romantisk forhold, hvilket førte til gal oppførsel. Økningen i romantisk forhold er nå fjernet.
- Fikset et tilkoblingsproblem til galleriet som kunne inntreffe som resultat av at grensesnittet kom i gal tistand.
- Fikset et problem som kunne forårsake at bassenger helst ville plasseres i kjellere hvis man plukket dem opp og roterte dem.
- Fikset et problem som forhindret endring av hår eller øyebryn hvis «Velg matchende sveis» var på.
- Fikset et problem som kunne føre til at en regning ble levert til en husstand uten at det kom noe varsel.
- Du trenger ikke lenger å se «Gå til Pakkene mine for å lese mer om The Sims 4-pakker»-opplæringen hvis du allerede har sett den. Forresten, visste du at du kan «Gå til Pakkene mine for å lese mer om The Sims 4-pakker»?
- Kokebøker kan nå publiseres.
Problemer (grensesnitt)
- Fikset et problem med rullefeltet i simmenes utstyrsliste som forårsaket at utstyrslisten ble utilgjengelig under bestemte forhold. Nå skulle det være mulig å bla opp og ned igjen.
- Tekst- og navnefelt i galleriet kan nå kopieres, klippes ut og limes inn.
- Meldinger som ender med tegnsetting blir nå plassert på riktig måte i prateboblene, istedenfor at tegnet kommer utenfor boblen.
- Forholdspanelet sorterer simmene du har samhandlet med nyligst til fremst i panelet.
- Dialogen som vises når simmer går opp i alder vises ikke lenger fire ganger så stor som nødvendig.
- Når et barn eller en tenåring ikke drar på skolen, viser vi ikke lenger et stresskoffertikon … rett og slett fordi det har vist seg at det ikke er så mange skolebarn som har med seg stresskoffert på skolen, til tross for det moteriktige utseendet og brukervennligheten som gjør stresskofferter til et perfekt hjelpemiddel for nær sagt alle anledninger.
- Sjakkhandlinger som ikke er tilgjengelige når simmene er ubekvemme, blir nå grå på riktig måte i menyen.
- Tips til handlinger simmene kan utføre mens de er på skolen, refererer nå på riktig måte til skolen i beskrivelsen.
- Hvis du holder musepekeren over en sim i forholdspanelet, skifter du nå bakgrunnsfarge for å indikere at det er noe som kan klikkes et sted.
- Vi fjernet tipsene fra malerihandlingene som sa nøyaktig det samme
- Formålet med tips er å gi ytterligere informasjon om noe du ikke allerede vet om det du overbringer informasjon om.
- Hvis du åpner lastedialogen kommer du ikke lenger til filen som er automatisk lagret, nå kommer du isteden til den siste filen du lagret selv.
- Filteret for å inkludere spesialinnhold husker nå innstillingene når du lukker galleriet og åpner det igjen.
- Karriereinformasjonen som vises i forholdspanelet til simmer som ikke har jobber viser ikke lenger at de jobber døgnet rundt hele uken.
- Rom i stilene Diverse og Karriere har nå egne kategorier blant rommene.
Problemer (På jobben)
- Fikset et problem med at deler av et kjellertak plassert under et basseng eller en fontene, forsvant.
- Vi gjorde fordelsknappen i butikkpanelet litt finere, som en indikasjon om at du har nok poeng å bruke på din første fordel.
- Kunder kikker seg oftere rundt i butikkene dine istedenfor å bare bruke dem som sosiale samlingsplasser.
- Hvis det er en butikkfordel du ikke har råd til, får du nå en forklaring på hvorfor du ikke har råd.
- Hvis du selger bilder med Selg bilde-samhandlingen selger du nå bildene for samme pris som er listet opp i tipset som vises.
- Kanskje du har lagt merke til at bildet har flyttet seg en halv piksel når du har lagt på filtre på bildene dine. Dette vil du ikke lenger legge merke til, for det skjer nemlig ikke lenger.
- Simmen som tar bildet etterlater ikke lenger svevende objekter foran kameralinsen.
- Fikset et problem som kunne resultere i simmer med uvanlige proporsjoner hvis et barn som gikk opp i alder samtidig var pasient på sykehuset.
- Hvis du avbryter Få tilståelse-handlingen, hindrer du ikke lenger Forhør en mistenkt-målet i å fullføres.
- Fikset et problem som kunne resultere i doble alternativer under tilordning av oppgaver for ansatte simmer.
- Ansatte som slipper opp for arbeidsoppgaver oppfører seg ikke lenger på måter som gjør det forvirrende å avgjøre om de fremdeles jobber eller bare henger på jobben.
- Ansatte og kunder er nå mindre skravlesjuke, og det er mer sannsynlig at kunder kjøper noe.
- Simmer i karrierer blir ikke lenger bortført av romvesener.
- Fikset et problem som kunne hindre en ny reklamekampanje fra å kjøpes når den forrige sluttet.
- Simmene dine kan nå bruke det de har kjøpt umiddelbart.
- Simmene kan ikke lenger sette «Til salgs» på en cupcakefabrikk som er i bruk.
- Fikset et problem som kunne forhindre simmene i å pynte det de hadde bakt når de ville gjøre det.
- Ansatte rengjør nå aktivt ting som kan bli skitne, de tar ut søpla og mopper når de har blitt bedt om å gjøre rent i butikken.
- Muligheten til å kjøpe ny markedsføring dukket opp mens den gamle markedsføringen fremdeles var aktiv og lot simmene kjøpe reklame et uendelig antall ganger uten at det ga noen ekstra fordel. Dette er nå fikset.
- Det kommer nå kunder for å kjøpe objekter som er til salgs for en pris på null simoleoner.
- Fikset et problem som kunne resultere i at ingen mistenkte ble vist sammen med bestemte kombinasjoner av spor.
- Kunder drar ikke lenger kortet to ganger når de kjøper noe i en butikk.
- Du kan ikke lenger kjøpe en butikktomt mens du er på en aktiv karrieretomt.
- Simmene kjøper ikke lenger tomter autonomt. De har ikke disse privilegiene ennå, ikke før de kan bevise at de forstår hvordan de skal administrere inntektene sine og ikke bare bruke opp alle pengene på digg, dataspill og tre etasjes næringsbygg.
- Det er nå mulig å høre romvesener også når lydinnstillingene er satt til hodetelefoner, 5.1 eller 7,1.
- Hvis du endrer tomtetypen til en tomt vil du ikke lenger ugyldiggjøre ansettelsesforholdene til alle ansatte på eide butikktomter.
- “Har biblioteket blitt museum? Flott. Det var det. Farvel til alle jobbene i nabolaget.”
Problemer (Ut i naturen)
- Simmene steker ikke lenger en stor, gul, firkantet greie når de steker vegetarpølser over leirbålet. Du ødelegger ikke lenger den automatiske lyssettingen ved å plassere et leirbål på en tomt.
- Barnesimmer sklir ikke lenger noen centimeter bakover etter å ha gått ut av teltet.
- Fikset et problem som kunne resultere i et merkelig effektbånd som fulgte etter barn etter en eventyrstund.
- Simmer som leker med leirbålet, plasserer nå en pinne i bålet istedenfor å bare vifte med den i nærheten på halvtruende vis. “Jeg skal nok ta deg, ild! Både deg og de små glørne dine!”
Problemer (Mac)
- Fikset et problem med at innzooming på middels grafikkvalitet gjorde at skygger forsvant.
- Fikset et problem som kunne inntreffe på bestemte konfigurasjoner og som resulterte i en krasj etter å ha satt grafikkinnstillingene for høyt.
- Du kan nå bla med musehjulet når du er i spillinnstillingene på Mac.
Og, som alltid, tusen takk for at du spiller,
SimGuruGnome
Abonner
Logg inn
0 Kommentarer